Uttråkad

Fan vilket trist väder! Vad ska man hitta på?

Och vad hände med alla gulliga sms jag brukade få? Nu kommer det mest obehagliga sms och samtal känns det som... Fast Annikas samtal igår kväll muntrade upp mig rejält. ;)

Tror jag ska gå hem till mormor sen och överraska henne med ett fint foto på mig! Fick ju hem dem häromdagen, very nice indeed!

Hoppas på att de ringer från Expressen och säger att jag vunnit deras Kylie-tävling, fast det lär ju knappast hända då jag skrev världens sämsta och mest oengagerade motivering, men men... jag är ju inget Kylie-fan, men i brist på annat hade jag gärna gått på konserten ikväll. Fast drömkonserten för i år är Kent och Thåström på Zinken den 28:e juni... JAG VILL!!!! Lasse W i augusti hade inte heller varit helt fel... eller Håkan nu på fredag... faaan!!!

Jaja... En tävling som jag vill att ni alla deltar i är
denna och sen lovar ni att ta med mig om ni vinner, ok!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback