It's all good, again

Sådär ja, nu är jag hemma igen. Fan vad trist det är att inte kunna shoppa i all oändlighet... haha. Provade massor med klänningar på H&M, några satt bra andra inte. Köpte dock ingen. Letade sandaler med mamma men det var hopplöst. Man måste tydligen åka till London för att hitta de perfekta sandalerna. Hmmm... får stjäla Saras när hon inte ser...

Fyndade ett par bikinitrosor på Lindex för 29,50 kr! Värsta bra! De är bruna med tunna guldiga ränder. Så nu ska jag bara försöka hitta en bikinibh i brunt eller guld, vadderad, wish me luck! Om ni ser något som stämmer in på den beskrivningen så kan ni väl hojta till!

Jag har en vinflaska stående här hemma, och varje gång jag går förbi den så tänker jag "hmmm... vin, paj, sallad, vänner, sol, berg, vatten". Vad säger ni? Skulle vi kunna styra ihop något någon av de närmaste veckorna? Kan ni inte komma med lite förslag på datum då ni kan, behöver ju nödvändigtvis inte vara en helg, om ni vill förstås... Jag tycker det vore kul, och mysigt! ♥

Förresten var jag inne och kollade mitt konto nyss, och nu ser man lönen. Jag kan pusta ut. Fast samtidigt börjar jag undra om de ens drar någon skatt... Jaja, orkar inte bry mig om det just nu, jag behöver alla pengar jag kan få, de får väl dra extra i höst i värsta fall.

De blir konsert på lördag! Yey! Eller jag tror iaf att vi bestämde det igår... Hmmm... 99,9% säker är jag. Sara, vad bestämde vi? Haha! ;P

Nu har jag kommit in i en ny sån där period där allt känns så himla bra, ok kanske inte ALLT allt, men allt viktigt. Det är sååå nice! Som i lördags när vi åkte till stan och gick på bio och allt det där, och vi hade sånt flyt hela tiden, med tunnelbanor och maten osv, man blir nästan chockad när allt går så bra, haha. Keep it coming!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejhopp! Nu är jag hemma igen! Hoppas allt har varit bra här hemma i Svedala! Kram

Postat av: Sara

Ja vi bestämde de tycker ja. Skall införskaffa regn ateraljer i morgon trist nog verkar detta behövas!!!! Kan du boka eller? Så fixar ja peng till ditt konto. Puss

2008-06-24 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback