Tattoo

Hellu!

Nu har jag varit på Ted's Tattoo med Sara och Emma. Sara har gjort sin andra tatuering. Det blev en rosett på handleden, sååå fin! ;) Man blev lite sugen själv faktiskt... Men så va det ju det där med motiv och placering. Jag gillar Rihannas tatuering:

 


Fast jag skulle kanske inte vilja ha lika många stjärnor som henne. Jag tycker väldigt mycket om Kat von D's små stjärnor som hon har i ansiktet men skulle inte själv vilja tatuera mig i fejjan. Nacken känns ju då som ett alternativ. Men jag vet inte...

Efter tatuering och ett besök på Donken blev det hemresa för min del. Jag ska ju jobba. Lyllo Sara och Emma som va lediga och skulle in till stan... På vägen hem hämtade jag ut ett paket från H&M innehållandes ett par leggings, en pyjamas och en sån där billig 49kronors top.

Har ingen lust att jobba. Men det är ju iofs bara fyra timmar. Sen på torsdag blir det heldag, men den borde gå fort då det lär va mycket folk som ska handla sill och sånt.

Nähä, kanske ska vila en stund. Sov riktigt dåligt inatt, som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback