Stupid sunday song

Har inte hänt särskilt mycket idag, mest tagit det lugnt. Såg till att klippa Tildas klor, vilket inte alls var populärt. Hon brukar va relativt lugn men inte den här gången, hell no! Men det gick bra till slut. Vi var ute en kort sväng nu på kvällen oxå.


Köpte nya tidningen Chic idag. Brukar nästan aldrig köpa veckotidningar, men nu var det premiärpris: 10 kr! Tidningen var väl dock inte så mycket att hurra för... mest dyyyra grejer, inte så roligt... Nån kanske borde komma med en veckotidning för studenter...

Imorrn ska jag möta Carro kl 09.00 vid centralen. Antar att det blir fika/frukost och sen kanske lite shopping. ;) På kvällen ska jag jobba. Måste se till att kolla upp min fredag, står 06.30-15.00 på schemat. Risken är att Lotta tänkt sig att jag ska ha brödet, vilket inte är någon bra idé då jag aldrig har haft hand om det. Vill inte ha kaos på en fredag lixom... Så som sagt, ska kolla upp vad som är tänkt.

I övrigt har jag förhoppningar för veckan. Hoppas bl a på att jag helt plötsligt ska va miljonärska, men det lär väl knappast slå in? Mer realistiska förhoppningar är önskan om bio och middag med Fredrik och vinkväll med mina vänner. Förresten finns nu möjlighet att va hemma hos min mormor och typ grilla och mysa på altanen, som Cissi, Lilo och jag gjorde en kväll förra året. Hmm... gick en hel bag-in-box den kvällen, som vanligt, moahahaha!

2 månader nu, sweeeet! ;D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter trevligt! Säg till vilka dagar som är valbara :D

2008-06-30 @ 11:21:40
Postat av: Linda

fredag, lördag, söndag? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback