Sommarlov

Jaha, då var det sommarlov då. Eller... ja... typ iaf. ;)

Det kändes som att provet gick bra, men med tanke på att jag pluggat nada så vore det konstigt om det gick så bra. Jag har ju varit helt clueless på lektionerna. Men det går ju inte att göra något åt det nu iaf. Vi får resultaten innan avslutningslunchen (på Melanders fisk!) på tisdag. Om man inte är godkänd ska man gå på en genomgång på onsdag och sen blir det omprov i höst, inte kul men inte hela världen.

Var klar strax före 11 och begav mig hemåt. Gick ut en stund med Tilda, sen satt jag på min trapp och solade lite medan hon låg i rabatten och myste. Sen kom mamma. Vi packade ihop lite kaffe och grejer och gick ner till stranden och la oss. Hur skönt som helst! Så vill jag ha det hela sommaren! Soool!

Nu ska jag städa lite här. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback