Schmäck

Ja, då har man sovit bort halva dagen. Fast det va rätt skönt. Tror jag drömde en hel del, fast det enda jag kommer ihåg är Schmäck, haha! Japp, Schmäcks pressokaffe och en scmäckboll skulle inte sitta helt fel! ;) Speciellt inte om mina Ume-vänner oxå hade varit med. Elin flyttar ju till Finspång i höst, blir ju lite närmre.

Vet inte alls vad som händer idag, gissar på ingenting... Annika, vi borde göra den där söndagsmiddagen till tradition. Gör de inte så i SATC? Ses och äter middag varje söndag, allihopa? Vore ju nice vetja! Fast folk ska väl jobba och ha annat för sig hit och dit.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är på!! Trodde du hade skaffat ett liv eftersom du aldrig är på msn längre.. Och förresten så ska ju du träffa en viss person hela tiden! ;) Känner mig dumpad. Kram

2008-06-15 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback