SATC



Åh, den var så bra! Jag vill ha lägenheten, jag vill ha strandhuset, jag vill ha klänningarna, jag vill oxå åka till Mexico, jag vill ha Carrie's hår!!! ;D Ge mig!!! Ibland var filmen så romantisk att jag trodde jag skulle dö, haha! Se den, allihopa!

Det blev nada shopping, hittade inget och blev typ stressad av alla människor. Vi skulle ha ätit tapas, men det var fullt både på Olé Olé och Mamas and Tapas. Så vi åt lyxpizza och delade på en flaska rött på Primo istället, mycket trevligt.

Jag har ingen lust alls att jobba imorrn. Någon som e sugen?

Hämtade ut konsertbiljetterna idag, gött! ;) Får se om jag kanske kan sova hos Fredrik på lördag, om han inte ska ut . Är ju närmare dit än hit från Zinken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback