Midsommar

Uppe med tuppen! ;) Fick dock mess vid 4-tiden att jag kunde komma lite senare för vi ska tydligen åka vid 10. Gick ändå upp tidigt för jag hade tänkt att det skulle vara torrare ute nu så att jag och Tilda kunde gå ut, men icke... Fan.

Men det ska tydligen bli fint väder idag, och tittar man upp på himlen så ser det lovande ut. Molnen skingras mer och mer, yey! Hoppas vi slipper regn helt och hållet. Runt 20 grader ska det tydligen bli oxå, mkt bra. Har planerat att ha min vita (iofs väldigt opraktiskt, men ändå!) klänning och svarta caprileggings med spetskant, så får det bli. Får hoppas att hunden inte hoppar på mig, fast han brukar va rätt snäll så det går nog bra.

Idag fyller Lilo år! På självaste midsommarafton! ;) Grattis gumman! Namnsdag har hon oxå! (Hrm, hrm...) Det blir ju tre flugor på smällen! Haha!

Hoppas ni alla får en underbar midsommar, även ni som jobbar! Puss på er!

Ps. Wish me luck today... ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Och jag som tyckte jag var uppe med tuppen! Antar att det är Linda idag, inte Lilo? Grattis på namnsdagen i så fall! :D Lycka till idag. Kram

2008-06-20 @ 08:26:02
Postat av: Cissi

Grattis på namnsdagen :D

2008-06-20 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback