Måndag

Skulle helst av allt bara sova, men ska snart åka och jobba.

Gick ju och la mig för sent igår och sen upp sjukt tidigt imorse. Hade ju tid hos läkaren i Kista kl 8. De är så himla bra därborta, och så får man alltid tid snabbt. Jag och min läkare passade även på att prata lite politik, haha! :) En dålig sak, här kostar det ju 260 kr att gå till läkaren, förbenat dyrt!!! I Umeå kostade det 100 kr!!! Skillnad va!? Fast Carro och jag kom sen på att det väl beror på skatteprocenten, men ändååå!!!

Sen begav jag mig in till stan. Var lite tidig så jag letade upp perrongen där Carros tåg skulle stanna. 20 minuter senare kom hon. ;) Eftersom det var så tidigt på dagen gick vi och åt frukost på Sandy's. Sen när butikerna hade öppnat blev det lite shopping. Carro fyndade både skor, en väst och ett par jeans. När vi var inne på Mango öppnade sig hela himlen. Såg nån blixt och hörde lite åska oxå,varför kan det inte komma massa sånt nån dag när man sitter hemma och myser? Gillar spöregn, åska och blixtrar, men bara när jag är inomhus och inte ska någonstans.

Min katt är väldigt jobbig just nu, någon som vill adoptera? Haha! ;P

Stackars er som drabbas av busstrejken imorrn. Men kommer ni ihåg sist? När det var busstrejk mitt i vintern och det var typ snöstorm varje dag!? Usch ja...


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, om det är nån som har bil och vill komma hämta mig ute i Björknäs kl 06 på onsdag, så är det bara att höra av sig! Jag diggar inte denna bussstrejk! Det gör väl ingen ute i Nacka och Värmdö....jaja...hoppas de får högre lön snabbt! Gärna på några timmar! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback