Längtan

Gaaahhh! Hela morgonen blev förstörd av en människa med röjsåg... Idiot! Nu har jag typ huvudvärk, stackars mig.

Jag borde försöka komma upp tidigare på mornarna. Känns som att man sover eller slöar bort för mycket tid. Fast jag vet inte riktigt vad för vettiga saker jag skulle kunna ägna mig åt istället...

Idag ska jag väl ägna dagen åt att gå runt och längta efter saker. Längta till imorrn för då blir det bio och middag med mamma. Längta efter Fredrik, för jag saknar honom redan. Längta efter kläderna jag beställt, från H&M och Tjallamalla. Längta till konserten på lördag. Längta till augusti, då vi åker, vart vi nu hamnar...

Tycker inte ni oxå att veckans ICA-reklam är otroligt rolig!? "Jag steker, jag steker!" Hahahahahaha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback