Inte så bra som vi tror

Godmorgon!

Fotbollen gick ju inte riktigt som den skulle, haha. Men sällskapet va ju trevligt iaf. ;) Jag var hemma hos Cissi tillsammans med henne och Malin, alltid roligare att kolla om man är flera. Fast det är ju iofs ÄNNU roligare om man vinner... Men men...

Idag ska jag jobba igen. Gårdagen var ju inte så fruktansvärt jobbig, tiden gick hyffsat fort oxå. Hoppas på mycket folk idag, dock inte för mycket.

Ska även vänta på besked om vad jag eventuellt ska göra imorrn... Hoppas på ett positivt svar, även fast det i så fall blir lite läskigt... ;) Och vad ska man ha på sig?!

Nu visar de från SATC-filmen på tv. Jag vill se den! Har inte varit besatt av serien, som vissa andra, men jag gillar den väldigt mycket. Igår såg jag de två sista avsnitten av serien oxå, så då blev jag ännu mer sugen.

Nu ska jag hoppa(?) in i duschen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback