Förberedelser

Precis som jag trodde så gick arbetsdagen fort. Något som dock inte gick särskilt fort var att komma ut från jobbet... Vi måste ju vänta in arbetsledaren innan vi får gå. Ida och jag trodde att vi skulle hinna med bussen, men icke. Fast den måste ha gått ett par minuter för tidigt för vi kom till busshållplatsen på minuten när den skulle gå. Sen väntade jag i tio minuter innan jag gav upp och gick hem i regnet.

Nu på kvällen hade jag tänkt att gå ut med Tilda, hon behöver det, men det var ju blött... Har istället provat kläder inför imorrn. ;) Jag ska ju följa med F och hans familj(!) till deras landställe och fira midsommar där med dem. Det ska bli kul. E bara liiite nervös, haha! Men det går nog bra, hoppas jag.

Åhh vad skönt att man är ledig heeela helgen! ;D

Hmm... Ska packa lite nu å leka med Tilda. Upp tidigt imorrn. F visste inte exakt när vi skulle åka så jag skulle helst va i Sätra vid 8-tiden imorrn... Härligt!

Står en massa poliser här utanför... undrar vad som händer... spännande... haha!



Kommentarer
Postat av: Cissi

jasså.. jag hörde sirenera innan. Vad hände då? (nyfiken i en strut)

2008-06-19 @ 23:11:06
Postat av: Linda

Haha, jag vet inte. De verkade ha stoppat en bil eller ngt. Sen försvann den men en polisbil stod kvar på tomgång med lysena på i minst en halvtimma. Mkt skumt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback