En bra helg

Hoppas ni haft en riktigt bra midsommar, för det har jag! ;)

Det blev sill, 5-kamp (eller, ja... 4-kamp...), lite regn, grillat, jordgubbar och en massa skratt. En väldigt bra dag med andra ord.

Igår sov vi (läs Fredrik) väldigt väldigt länge. Gick väl upp vid 14-tiden tror jag. Ett par timmar senare åkte vi in till stan. Åt middag på PizzaHut och sen blev det bio, "Jiddra inte med Zohan". Filmen var helt ok, ganska fånig humor egentligen men är man lite småseg, som jag var, så skrattar man rätt mycket. ;) Vi skulle ha sett "The Happening" men den gick ingen passande tid. Fredrik har lovat att vi ska se den en annan dag.

Efter bion åkte vi till Hässelby. Köpte lite godis och Cola i videobutiken. Sen gick vi hem och kollade på fotbollen och en film innan vi somnade. Nu har Fredrik åkt hem. Han ska väl jobba hela långa veckan så vi får väl se när vi hinner ses nästa gång.

Själv ska jag jobba kväll imorrn, SATC med mamma på torsdag, sen jobba fredag och lördag. Förhoppningsvis blir det Zinkensdamm på lördag kväll. Gäller bara att lönen är hyffsad. Borde ju ha kommit en lönespec imorrn tycker jag.


Jaha, nähä... Vad ska man hitta på nu då? ;P Borde gå och handla. Måste ordna till håret i så fall, jag får så konstiga frisyrer när jag sover... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback