Days like theese...

Jag fullkomligt hatar såna här dagar. Dagar då ingenting händer och telefonen är tyst. Å andra sidan borde jag själv kunna ta initiativ och höra av mig till folk... men jag tar ofta för givet att alla är upptagna med sitt, vet inte ens varför. Så hela dagen har i stort sett varit fylld av abstinens och ångest över ensamheten.



Tilda och jag var ute en kort sväng förut. Men vi gick in ganska snart då en ilsken fågel försökte attackera Tilda och bajsa på henne. Som tur var missade den... Antar att den hade ungar i något träd i närheten eller något...

Saknar F. Fick inte tillräcklig dos häromnatten. Jag borde låst in honom när jag gick till jobbet, istället för att lämna nyckeln till honom och be honom låsa efter sig... Fan.

"Mona Lisas leende" på trean nu, älskar den filmen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ni att jag börjar bli flintskallig...? Vad gör man?! Soon U can call me "Skalleper"... ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback