Borstar BlondinBella tänderna själv?

I helgen, när jag jobbade, blev jag glatt överraskad. Det händer lite då och då att vi får ta hem saker. Det kan va saker med utgånget datum eller trasiga förpackningar, och ibland får vi ta hem "kampanjgrejer" som blivit över. Den här gången stod en korg med tandborstar på golvet, värsta bra ju! Jag kastade mig över korgen och ja, när jag räknade dem när jag kom hem så upptäckte jag att jag fått med mig eh... 12(!) stycken... ;) Så nu har jag med andra ord tandborstar för en bra tid framöver, fast jag byter ju iofs rätt ofta.

När jag nu bytte till min första gratistandborste slog det mig att det var en riktig BlondinBella-tandborste, dvs rosa!

 Sen började jag fundera över om BlondinBella verkligen använder en såhär simpel tandborste. Hon lär ju åtminstone hålla sig till någon som heter något i stil med super-duper-ultra eller något. Fast ännu troligare är väl att hon har en eltandborste. Hon kanske inte ens behöver borsta tänderna själv? Kan det vara så att hon har anställt någon som sköter jobbet åt henne varje morgon och kväll? Jag tror inte att vi skulle bli förvånade i så fall...

Men helt ärligt, den tjejen är ju hur duktig som helst! Själv är man ju ett antal år äldre och har inte ens gjort hälften av det hon har gjort. Avundsjuk? Ja, lite faktiskt. Missunsam? (Visst heter det så?) Nä, det är jag inte. Vi lever i olika världar och ibland, kanske till och med ofta, kan man bli irriterad eller ifrågasätta det hon skriver, MEN det är bra att tjejer börjar ta plats i samhället!


Hmm... Tror jag bör va glad över att jag ska jobba... Antar att jag har för mycket fritid om jag har tid att fundera över BlondinBellas tandborstning... Haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback