Bokat och inte bokat...

Nu har Sara och jag kollat runt på nätet och kollat resor i en halv evighet. Vi hittade typ en specificerad resa för ca 4000 kr var som jag är riktigt sugen på. Men vi ska va cooola... man vill ju komma billigt undan. Fast sara e nog lite coolare än jag. Vi har dock upptäckt ett problem! Lasse-konserten är den 9:e augusti och jag ska jobba den 19:e augusti... alltså måste vi åka den 10:e eller den 11:e, inte mycket att välja på då lixom! Attans...

Något som däremot är bokat nu är biljetter till konserten på lördag! Yey! Jag ska äntligen få se Kent, eller höra iaf... när vi va på Zinken sist och såg Lasse hade jag bara flaggstångslånga människor framför mig, men men...

Förresten så kommer Carro till Stockholm i helgen! Eller ja, hon kommer till Norrköping men har sagt att hon ska ta tåget hit under helgen. Jag antar och hoppas att det blir på söndagen. Vore så himla kul att ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback