6 juni

Usch, ont i huvudet... Försöker hälla i mig en massa vatten i hopp om att det onda ska försvinna av det.

Det blev en ganska lugn dag igår. Åkte aldrig till stan och är ganska glad för det med tanke på hur varmt det var. Mamma kom hit och sen gick vi bort till Hässelby slott och mötte upp min moster, hennes man, min kusin, mormor och morfar. Vi tog lite lotter och sen tittade vi på när Julia fick rida på ponnyridningen. De stackars hästarna var rätt trötta. En liten stund innan Julias tur var det en häst som blev stressad/irriterad och lyckades kasta av en unge, även en unge på en annan häst åkte i backen på grund av tumultet som uppstod. Tror inte att någon skadades, var nog mest bara läskigt, som det brukar va med barn.

Eftermiddagen och kvällen spenderades i min mosters trädgård, med vin och grillad mat, gott! ;)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig ute nån timma eller två innan jag ska göra mig iordning och bege mig till Sätra. Tror inte att F e så pigg idag med tanke på att jag hade fått 4 mess när jag vaknade. Han hade lyckats gå av en station för tidigt och gå heeela långa vägen hem... så kan det gå på fyllan... haha Hoppas bara han kom hem ordentigt till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback