Vissa räddar valar, jag räddar malar...

Nu är malen infångad och utsläppt i det fria, till Tildas stora förtret. Ville ju inte ha den kvar här inne när jag släcker lampan!

Tilda går dock runt och ser ledsen ut (typ ögon stora som på mästerkatten i Shrekfilmerna...) och letar efter sin "leksak".

Pratade förresten med Jossans föräldrar idag, fast de hade väl knappt nån aning om vem jag e, men men. Jossan bor för tillfället i Marmaris, Turkiet, med sin semesterflirt hon träffade för flera år sen! Så kul att det går så bra! ;) Snygg är han oxå, såg han på kort en gång, och så tror jag att jag såg honom en gång när jag såg Jossan i Vby. Så Sara, hamnar vi i Marmaris, Turkiet, så får vi leta reda på Jossan! ;D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: oerhört! go morgon ;D

Postat av: Ida

Jag såg ju Jossan i våras nångång på Fridhemsplan! Hon såg ut att må riktigt bra! Coolt att kärleken håller i sig. Hon kanske finns på ansiktsboken? Kram

2008-07-08 @ 09:39:55
URL: http://skolfux.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback