Varning för "The Happening"

What's up? Här händer inte ett skit. Ska väl ta och mysa till det här hemma med en film och lite chips om en stund.

Igår tog jag mig till jobbet redan 05.55, cyklade dit. Det var faktiskt rätt skönt att börja så tidigt. Bertil var konstigt nog helt lugn och jätteglad sådär på morgonen, jag var i chocktillstånd. Jag skulle ju ha plockat varor hela dagen, men det visade sig att Ida var sjuk så från kl 8 satt jag i kassan, hann bara plocka upp en halv bur. Sen fyllde jag på lite cigaretter i maskinen oxå. Alldeles underbart att sluta 15.00!

Efter jobbet cyklade jag hem. Såg till att Tilda fick en massa mat och godis, eftersom det var hennes födelsedag. Hon fick även en kort promenad ute i solen. Sen gjorde jag mig iordning och begav mig mot Sätra.

Vi var ju på Heron City och såg "The Happening" på kvällen. Fy fan vilken fånig film. Se den inte! Har nu sagt till Fredrik att det är han som får välja filmer i fortsättningen, haha! Jag som trodde att den skulle va spännande och kanske lite läskig, men nä... bara larvig...

Idag har vi varit hos Fredriks moster och sett till att alla katterna (vi räknade till 8 stycken) fått mat. Måste erkänna att jag blev lite kär i en av de minsta kissarna, så himla söt! ;) Sen gick vi till Skärholmen och kollade runt lite innan jag åkte hem och han skulle ha öl- och tvspelskväll med kompisarna. Hmmm... Jag ska nog oxå koppla in mitt tv-spel nån dag. Lilo! Du sa att du ville spela!!! ;P Hade dock varit kul med lite fler roliga spel, någon som vet var man kan köpa spel till ett 8-bitars Nintendo? Finns de ens att få tag i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback