Update

Hmm... man har nästan tappat bort sig när det gäller att ha koll på vilken veckodag det är. Men det är ju rätt skönt... ;)

I måndags kom jag till slut ut i solen. Halva tjocka släkten låg på stranden och njöt av solen och vattnet tillsammans. Julia påstod att jag inte kan simma, något som jag absolut inte håller med om. Jag kan visst simma, så det så! ;P

Efter badet åkte mamma och jag till V-by en sväng. Jag fyndade en randig top på Gina. Tycker faktiskt att jag är skitsnygg i den! Sen gick vi till Massagotti och beställde deras urgoda ceasarsallad. "Men det åt ni ju förra gången" säger servitören. Haha! Vi ba "Eeeehhh... Känner du igen oss?" ;) Det blev dock salladen ändå, den e ju så god!

När jag hade kommit hem igen packade jag väskan och begav mig till Sätra. Kom väl dit nån gång efter 22, och då blev det kvällsbad med Fredrik och hans kompis Magnus. Det var kul, men lite kallt. ;)

Igår gjorde vi typ ingenting på dagen, låg i soffan och kollade på South Park och sen någon lite halvkonstig film. Till slut pallrade vi oss upp och åkte till V-by där vi såg nya Batman-filmen på bio. Den var riktigt bra, se den!

Imorse åkte Fredrik hem för att städa och fixa inför sin USA-resa. En stund senare kom Sara. Vi gick ner till stranden och la oss i ett antal timmar, mamma kom oxå och gjorde oss sällskap. Min moster och hennes familj var oxå nere på stranden. När de kom bort till oss en sväng passade Julia på att än en gång tala om för mig att jag inte kan simma... haha!

Efter stranden blev det snabbpiff och sen in till stan, Sara och jag alltså. Sara lyckades hitta den vita klänningen som jag letat efter på Gina! Den ska definitivt med till Grekland! Yey! Efter shopping blev det middag på Harry B James. Sen var vi helt döda. När jag klev av tunnelbanan här hemma kändes det som att jag blivit full på den där enda ölen jag druckit... herregud...

Imorrn blir det ev stranden, om det nu är någon sol framme. På kvällen ska jag hem till Fredrik. Vi är även bjudna hem till hans föräldrar på middag. Sen på fredag morgon ska vi upp tidigt för då ska Fredrik åka till Arlanda... (snyft...) Men snart ska jag oxå åka bort! Bara hoppas att han inte glömmer bort mig under de kommande tre veckorna. ;P Är iaf glad att jag har hunnit träffa honom en hel del nu i veckan, det betyder mycket för mig.

Nu ska jag kolla SATC! Sen sooova!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Annika

Bra, nu vet jag vad du har haft för dig! ;)

2008-07-31 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback