Jag vill bara HA dig!

Hellu!

Oj vad jag är trött! Lång dag idag. Hade jag varit ledig hade jag slappat på stranden, men jag skulle jobba 16.30-20.30 och innan det ringde Lotta och frågade om jag kunde komma in tidigare. Jag va på jobbet 15.30... alltid något, haha.

Vet ni vad!? Jag kan visst ha trekantsbikinis! Jag som har gått runt och tyckt att allt va hopplöst... Mamma köpte en superfin överdel till mig igår. Har gått och sneglat på den länge. I love it!

 Inte världens bästa bild kanske, men men. Den är iaf rosa och jag matchar den med svarta bikinibrallor. Skonar andra soldyrkare från att se mig i såna där trosor man knyter i sidorna... Den är så skön, längtar tills vi ligger på stranden på Kefalonia... bara 4 veckor kvar!

Igår när jag var ute med Tilda pratade jag i telefon med mamma. Tilda kryper upp på en liten bergsknalle och ligger där och tittar intresserat på något. Jag fortsätter att prata med mamma men ser samtidigt att det ligger ett par glasbitar i närheten av Tilda. Går fram för att lyfta undan henne, då blir hon så rädd att hon hoppar en meter rakt upp i luften. "Nähä", tänker jag, "ligg där då". Avslutar samtalet med mamma och går för att kolla vad det är Tilda har hittat. Tänker att det borde ju inte va en fågel eller insekt med tanke på hur spänd hon var. Då ser jag en orm(!) som ringlar iväg. Ingen liten fjutt-orm utan en hyffsat stor. Ser att den har två gula fläckar på huvudet och påminner mig själv om att jag hört att snokar ser ut så. Ringer upp mamma för att få det bekräftat. Lite coolt, inte ofta man ser ormar, typ aldrig... men både Tilda och jag var lite överspända en stund efteråt. Idag har jag bara sett en snigel som kröp på mitt fönster och lämnade slemspår efter sig, sen satte den sig uppochner på undersidan av balkongen ovanför... sen såg jag ett rådjur på vägen hem från jobbet...
 

Hoppas innerligt på sol och värme imorrn. Vore kul om några av mina vänner kunde komma över och sola och ha det mysigt. Har hört att det ska bli svalare imorrn, men hur svalt? Får väl se imorron bitti hur det ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback