Utan fysiska ärr

Jaha, nu har det soliga vädret försvunnit för den här gången. Man får väl vara glad över att det kommer små korta perioder med sol lite då och då. Den här gången har jag dock inte hunnit ligga på stranden eller badat överhuvudtaget, mycket dåligt. Hoppas på mycket sol på min semester, dock får det gärna regna här när Sara och jag är borta, moahahahahaha! ;P

Häromdagen var det ett år sen jag kraschade med cykeln. Så för ett år sedan såg jag ut såhär:



Som tur är så försvann alla ärren relativt snabbt. Ett tag såg det ut som att jag skulle få ett bestående ärr i pannan, men jag slapp det. Men jag är fortfarande väldigt försiktig (rädd?) när jag cyklar. Som i lördags när jag skulle hem och tog en alternativ väg. Det var en brant nedförsbacke som jag inte vågade cykla nedför, så jag hoppade av och ledde cykeln. Har ingen lust att skaffa mig hjärnskakning igen, eller typ dö... Hjälm vore ju kanske ett alternativ, men jag är för fåfäng (dum)... Usch ja.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du menar inte att du cyklar utan hjälm efter en sån krasch!? Det finns ju jättefräcka hjälmar idag och jag tror du skulle se cool ut i cykelhjälm!

2008-07-06 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback