Tvätta tvätta

Vilken skön dag! ;D Liiite synd att man ska jobba imorrn och på lördag, men det är kanske bara bra med en liten paus ifrån solandet. Förresten så ringde Lotta förut och frågade om jag kunde börja lite tidigare på lördag, 07.50 istället för 08.30, värsta perfekt eftersom jag då slutar lite tidigare och hinner precis i lagom tid hem till mormor.

Nu har jag tvättstugan, vilket jag ju "älskar"... Min bricka som fungerar som nyckel har börjat krångla och för en stund sen höll jag på att inte komma in till min tvätt... Får se hur det går, måste dit två gånger till innan detta tvättpass är över. Blev dock inte så mycket tvätt den här gången.

De säger att solen ska stanna en bit in på nästa vecka iaf, hoppas verkligen det. Skulle inte ha något emot att börja första semesterveckan med att ligga på stranden hela dagarna. Fredrik och jag pratade om att gå och bada någon dag. ;) Hoppas på det. Sen har jag nog lite kompisar som är lediga tror jag... även om vissa befinner sig i NYC...

Jaha, nähä... dags att bege sig tillbaka till tvätten. Håll tummarna att jag kommer in den här gången!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag är snart ledig! Fast nästa vecka är jag på Gotland men vecka 32 är jag hemma och ledig! Då är jag leksugen varje dag! Hmm...oj det kanske lät snuskigt...

Postat av: Cissi

:D

2008-07-24 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback