SATC

Haha! Oj vad jag kände igen mig i kvällens första avsnitt av SATC! Carrie insåg att hon skapade sin oro helt på egen hand. Sånt brukar jag oxå va rätt bra på... ;) Fast jag försöker lära mig att inte analysera och vrida och vända på minsta lilla ord. Tycker jag gör framsteg...

Men hur lång är Aidan egentligen? 3 meter!? Ser ju ut som en jätte bredvid Carrie, och hon brukar väl ha decimeter-höga klackar?

Jaja, nu börjar ytterligare en halvtimma kvällsnöje! Sen sooova! Hoppas det funkar inatt... Verkar gå bättre när en viss person ligger här bredvid...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men alla kändisar är ju typ pygméer! Pygmée+decimeterhöga klackar=normal människa. Hihi. Där fick du svaret! :D

2008-07-24 @ 08:50:04
Postat av: Linda

Tar tillbaka det där om framsteg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback