RIP Bacon

Idag har min lillebror varit hos veterinären med råttan Bacon. Troligtvis hade Bacon fått en hjärntumör och mådde inte alls bra, så hon fick somna in. Det va ju för hennes bästa men det är ändå ledsamt. Vet själv hur det känns.



Jobbdagen gick ganska fort faktiskt, dessutom lyckades jag bli av med min tid den 19:e augusti OCH boka in ett möte med Lotta åt min arbetslöse kusin. Det roliga var när jag ringde Tony efter att jag slutat. Hans tjej svarade och sa att han inte var där. Sen när jag sa att jag var hans kusin, så var han plötsligt där bredvid henne! Haha!

Vid ett tillfälle idag satt jag och bläddrade i boken "Svensk maffia" (tror jag den hette). Fastnade vid en bild och text som berättade om att några killar i något mc-gäng tagit bort en annan killes gängtatuering med en vinkelslip för att han blivit utesluten... Hua... När jag satt där och äcklades upptäckte jag att det stod en kund framför mig...
Jag: "Oj, förlåt"
Han: "Det är ingen fara. Du behöver glasögon va...?"
Jag: "Eeeh, ja..."
Hahahahaha! Undrar hur nära huvudet jag hade boken... ;)

Usch vad trött jag är. Saknar Fredrik gör jag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback