Resetankar

Ny vecka, usch ja. Men det är bara 3 veckor kvar till semestern! Yey! Ska ev ta på mig lite fler timmar på jobbet även om det tar emot lite, har tänkt kolla upp det idag. Då kan man förhoppningsvis ta en tripp till t ex London i höst. Vore ju nice. London baby! ;D

Anledningen till att jag är så nojjig över resan i augusti är att jag inte varit utomlands överhuvudtaget på typ 5-6 år. Därför skulle jag allra helst inte åka ospecat, för jag vill vara så säker som möjligt på att resan blir bra (100% säker kan man nog aldrig va...). Tror att om man hamnade nånstans ute i bushen utan närhet till varken hav eller pool så skulle jag nog va väldigt sur och grinig, haha. Tycker inte om att va sån. Samtidigt kan man ju hamna på skitbra platser och hotell när man åker ospecat, men det vet man ju inte. Jaja, whatever. Bara ca en månad kvar till planerad avresa iaf.

Jobbar 15.00-20.30 idag, helt ok. Sen ledig imorrn. Funderar på att åka till Vby då och prova den där klänningen... fast tänk om den sitter perfekt? Hemska tanke... Då blir det till att råna nån stackars pensionär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback