Mord

Gomorron! ;D Ser ut att bli en fin dag idag. Men jag ska jobba...

Provade faktiskt den där klänningen igår. Den var fin på, inte helt fantastisk, men fin. Va ju rätt skönt att det inte var "klänningarnas klänning!" haha. Tror dock att den konstiga belysningen i provrummet drog ned betyget en aning. Sen mötte jag upp mamma och vi gick till Ticket och pratade lite resor med en tjej där. Ville bara höra mig för hur läget såg ut och kolla lite vilka resor hon fick upp på sin skärm. Sen blev det fika på Coffee corner innan mamma skjutsade hem mig.

Sen hann jag städa lite innan Cissi kom över med mat. Delade på en flaska vin och åt och pratade i ett par timmar innan det var dags för henne att skynda hem till "Morden i Midsummer".

Ringde till Sara, som var stressad och oxå ville se "Morden i Midsummer"... haha. Men det blev resebokning istället! ;P

Alltså, vad är det med den där serien? Är den så himla bra?

Kommentarer
Postat av: sara

Ja linda den serien e så bra!

2008-07-10 @ 06:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback