"Men jag har ju inte sett dig sen i lördags..."

Ja, gårdagens inlägg blev extremt kort. Jag mådde inte särskilt bra där på kvällen så jag orkade helt enkelt inte skriva. Har varit hemma från jobbet idag. Har huvudvärk (migrän?), feber, mår illa och känner mig allmänt hängig. Inget roligt alls.

Får se hur det blir imorrn. Ska ju på tjejmiddag hos Annika  och sen hade jag tänkt smita iväg till Fredriks kompis fest. Som det känns just nu så blir det väl bara sängen för min del.

Igår passade jag på att tvätta lite sen åkte mamma och jag hem till min moster och åt middag. Julia och jag diskuterade det här med giftermål. Om man är kär i någon, måste man då gifta sig med den personen? Och kan två flickor gifta sig? Mm, stora frågor...

En rolig sak igår var att mina klänningar från H&M kom, väldans trevligt! ;) En dålig sak idag var att mina bikinisar från Haléns kom, och de motsvarade inte riktigt mina förväntningar. Det var synd för annars var de väldigt fina.

Nä usch, nu e jag typ kallsvettig... ska pallra mig bort till sängen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Trodde inte du skulle gå på Fredriks kompis fest? Känns trist om du ska gå eftersom vi ändå bestämde oss för att inte gå ut..

2008-07-11 @ 23:18:41
Postat av: Cissi

Krya på dig vännen!

2008-07-12 @ 10:08:50
Postat av: Sara

Nu bär de av till skansen för min del. Hoppas du får de trevligt m Annika! O Annika om du läser detta så tycker ja vi tre borde hitta på nåt när ja o Linda har semester nu när du e värsta låååång ledig! Sola bada låter som bra alternativ kan ja tycka!

2008-07-12 @ 10:55:34
Postat av: Annika

Sara! Jag är på! Har fortf inte sett lindas (eller cissis) berg ju.. Jag har massa vin och sprit annars om det regnar! ;)

2008-07-13 @ 00:26:05
Postat av: Linda

Till Annika: Jo, jag hade tänkt att smita iväg till den andra festen, efter att ha varit hos dig i ett par timmar, oavsett om ni andra hade gått ut eller inte.

För övrigt tycker jag att både ditt och Saras förslag här ovan låter perfa, sol, bad, vin och sprit! Haha! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback