Måndag

Gomorron!

Solen skiner för fullt utanför och det sägs att den ska fortsätta göra det i iaf ett par dagar till! Tacka Sara och mig för det, för hade vi inte bokat resan redan så hade det regnat, regnat och åter regnat så att priserna hade gått upp rejält. Nu kommer det väl va konstant sol och finnas skitbilliga resor när det bär av. Fast när jag var inne och kollade runt lite igår hade många priser redan gått upp, och vår resa var slut. Man kunde dock boka en lägenhet för fyra personer på samma hotell, för 25000 kr... Så jag tycker ändå att det känns rätt bra just nu. Dessutom sa tjejen jag rådfrågade på Ticket att det finns färre flygstolar än hotellrum, så många resor kan ta slut, och det har jag även sett när jag kollat runt på resesajterna.

Idag tänkte jag nog försöka lura med mamma på bikinijakt... Det är ju rea på badkläder i de flesta butikerna så man borde nog passa på. Dessutom sa Sara att jag nog iaf borde prova såna modeller som jag tidigare ratat oxå. Vem vet, de KAN ju sitta bättre än man tror...

Å finaste finaste Fredrik har köpt en iphone och är lycklig som ett litet barn på julafton... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback