Lesbiska drömmar, och gubbjävlar

Mmm... vilken härlig morgon... Någon gång runt 07.30 börjades det. Tilda gick runt och jamade, bovärden drog igång en grästrimmer och granntanten stod utanför fönstret och pratade (läs skrek) med andra pensionärer. Och allt detta gick nog bara ut på att väcka mig, för någon halvtimma senare hade alla tystnat. Så jävla oschysst! ;P

Förresten drömde jag inatt att jag hade en flickvän, inget snuskigt eller så. Dock känner jag mig rätt så heterosexuell, haha.

Kund (gubbe i övre medelåldern) igår, mumlar medan jag tar betalt: "Vi hade en egen påse."
Hans fru mumlar något tillbaka.
Gubben: "Ja, men hon kanske tog betalt för påsen."
Jag säger ingenting för det är ju inte mig han pratar med eftersom han bara mumlar och jag ser på skärmen att jag inte tagit betalt för någon påse.
Gubben, medan de går från kassan: "Kolla på kvittot om hon tog betalt för påsen"
Jag (i mitt huvud, tack och lov...): "Men NEJ, jag har för fan inte tagit betalt för din jävla påsjävel! Gubbjävel! Hade det varit hela världen om jag hade gjort det då? En och fucking jävla femtio som du kan få tillbaka direkt i handen."
Ibland orkar man inte med folk. Har man en Icapåse i handen som är ens egen så är det väl bara att säga det. Sen finns det ju gott om dem som gör tvärtom och tar en påse och gömmer, oxå jävligt vettigt? Är ju egentligen snatteri, fast påsar har något slags undantagstillstånd...

Igår kväll konstaterade jag och Sara än en gång att världen är extremt liten... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback