Ledig onsdag

Hej Hopp!

Verkar ju va riktigt fint väder ute. Har dock inte kollat temperaturen ännu, men på tv sa de runt 23 grader, viket låter alldeles ypperligt.

Håller på och städar lite här hemma. Ida och Annika kommer över så småningom. Vi lär väl va ute, men det känns ju ändå trevligt att ha lite städat. Ida har ju inte sett min lägenhet tidigare. Dessutom sa Fredrik igår att han skulle komma över ikväll efter jobbet.

Får se om det blir stranden nu på dagen, eller om vi sitter och babblar på berget. Mamma hör väl kanske också av sig när hon slutar, hon tycker inte heller om att sola själv. Igår när jag va på väg till jobbet och tyckte att det va perfekt solväder så tyckte dock mamma att det blåste för mycket, så det tycker hon väl kanske idag med.

Nä, nu ska jag städa klart och fixa iordning mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback