Läser och dagdrömmer

Varför e söndagar alltid såhär tysta och ensamma? Fast så har iofs hela helgen varit...

Här händer inte mycket. Slog mig äntligen till ro med en bok nu på förmiddagen. Köpte ju fem pocket precis i början av sommaren men har inte haft lust att läsa förrän nu. Började med "Flyga Drake", den e sååå bra, har redan läst över 120 sidor! Tänkte att jag ska se filmen någon gång sen efter jag läst boken.



Har även testat mina bikiniöverdelar, än en gång, och drömt mig bort till Grekiska stränder... ;) Längtar till när man kan börja packa! Tihi!

23 dagar till Grekland, 1 vecka till semester och 5 dagar till lön! ;)

Å grattis till Sara i efterskott! Hade ju namnsdag igår och jag skulle gratta men glömde sen bort det, flåt!


Saknar Fredrik oxå, han har varit upptagen hela helgen.

Kommentarer
Postat av: SARA

Ja alla glömmde bort att de va SARA :(

2008-07-20 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback