It's working

Sådär! Nu funkar det igen! ;) Ringde till ComHem tidigare idag och fick en massa dumma instruktioner av en trög tjej. Hände inte ett skit. Hon sa att om jag inte hört något från dem och om det fortfarande inte funkade om tre dagar så skulle jag ringa igen... Men nu verkar teknikerna ha löst det redan, skönt!

Nu ska jag gå ut med Tilda innan det är dags att bege sig till jobbet. Skönt att bara jobba några timmar. Hoppas att stängningen går smidigare än igår, inte så smart att skicka hem folk som ska jobba stängning kanske... Hrm hrm...

Imorrn ska det bli jättefint väder och jag är leeedig. Ska ner till stranden och sola och kanske bada! Yey!

Tre veckor kvar till Grekland! Visst e jag tjatig!? Men jag har ju inte varit utomlands på typ fem år...

Kommentarer
Postat av: Sara

Man får tjata alla andra e lju lediga förfullt just nu de e orättvist faktiskt!

2008-07-22 @ 18:34:24
Postat av: Sara

Ja hoppas du e uppe nu du har tvättstuga om 10 min... Själv ska ja gå till jobbet om 10 känns medium givande faktiskt!

2008-07-23 @ 06:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback