I fell asleep

Somnade förut... Väldigt skönt faktiskt. Och min kudde luktade Fredrik... ;)



Mamma ringde förut och sa att mormor och morfar inhandlat choklad och makrill i Halden, det är två måsten i vår familj om man åker till Norge! Norsk choklad och norsk makrill, och sen brukar det bli lite pils också...

Nu har jag suttit och kollat runt lite på elektronikbutikernas hemsidor. Behöver en ny mobil snart, och så vill jag köpa en digitalkamera innan vi åker till Grekland. Har hittat en som verkar tillräckligt bra för mig, för under 1000-lappen, skitbra!
När det gäller telefonen så får jag nog gå runt och höra lite med säljarna... blir ju helt förvirrad av informationen på nätet. Men jag har hittat en som jag är lite nyfiken på iaf.

Jaha, nähä... Undrar om man ska sova snart? Om det nu går efter att jag sovit i flera timmar nu på kvällen. Men snart börjar väl SATC? Kan man ju alltid kolla på i en timma innan man försöker sova.

Kommentarer
Postat av: Sara

ORKA jobba 2 v till!!!! Ja vill ha semester nu nu nu!!! men icke ska till jobbet om ca 30 min fyyyyyyyyy. O så har ja utvecklingssamtal idag medium kul kan ja tycka! puss puss

2008-07-18 @ 06:44:41
Postat av: Linda

Men om några dagar kan du göra något kul på jobbet oxå. Skriva ut vår biljett! ;D Man fick ju göra det tidigast när det va 21 dagar kvar, eller hur det nu var... Jag kan maila över bokningsnr och lösenord. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback