Hets

Börjar nu återhämta mig från min mystiska sjukdom. Blev lite orolig över huvudvärken ett tag, men den gav med sig till slut.

Idag fyller Annika 26 år! Grattis gumman! Förlåt att jag va världens sämsta kompis som inte dök upp...

Sara ringde och va lite bakis förut så jag mötte upp henne i Vällingby. Hon shoppade lite, själv är jag pank, sen åkte vi hem till mig. Har kollat på film och nu har Sara somnat(!) på min säng, haha! ;) Hon e så söt när hon sover.

Provade en bikini på Lindex idag, den va ok men jag vet inte. Jag har verkligen bikinipanik... Räcker det inte med bikiniångest? Sååå trött på allt tjat om kropp, vikt, mat, hälsa, osv, osv... Ni får ursäkta mig, men jag tror jag stänger av ett tag. Jag har börjat inse att jag har en ämnesomsättning som är lika med 0. Inte ens om jag tränar samtidigt som jag svälter mig går jag ner i vikt. Så jag skiter i det där just nu. Prata inte om sånt med mig.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm...även om du svälter dig så hamstrar kroppen allt fett...men jag ska inte säga nåt! Är du ledig ons el tors och vill ses? Kram!

Postat av: Linda

Jo, jag vet allt sånt där... Men inget har funkat, så nu skiter jag som sagt i det där. Planen är att när jag blir miljonär (för det LÄR ju hända, eller hur?) DÅ ska jag ha en personlig tränare som springer efter mig med megafon och tvingar mig träna heeela dagarna och sen ska jag ha en personlig kock (hm... fast det har jag ju typ redan, haha!(: ) som bara lagar typ sjögräs och sånt, för det är ju typ sånt smala kändisar lever på, haha! Fast egentligen så tycker jag ju rätt bra om min kropp eftersom jag jämför mig nu med när jag va 20 år och hade strl 52 i byxor... GANSKA stor skillnad! ;D Och då måste jag ha vägt ett antal kg mer än jag gjorde 2005, och sen 2005 har jag gått ner 25-30 kg...

2008-07-13 @ 22:30:39
URL: http://bumblan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha de ebra o veta att man e söt när man sover så att man kan sova borta utan att vara orolig:) Nu e ja hemma iaf puss puss

2008-07-13 @ 22:33:41
Postat av: Annika

Vi kanske kan klura på hur man ska skaffa sig dom där miljonerna istället? Jag ska aldrig näma det där ämnet som vi kan allt om men aldrig gör rätt med.. Det låter som en bra deal!! Förresten så finns det ju burkini nu för tiden. Haha. Eller bara våtdräkt. Kram

2008-07-13 @ 23:24:12
Postat av: Annika

Förresten, du är fin. Får man säga sånt?

2008-07-13 @ 23:25:20
Postat av: Ida

Jag e sugen på en riktig tjejkväll med vin o skvaller!ska dra ihop ett gäng?!vilka vill va med?! Annika:vad har hänt med din arm?nu blir jag nyfiken!om jag får fråga...

2008-07-14 @ 09:15:17
Postat av: Linda

Tjejkväll låter trevligt tycker jag! ;)

2008-07-14 @ 10:03:27
URL: http://bumblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-07-14 @ 10:05:18
Postat av: Ida

Jag kan som sagt nu på ons o tors.

2008-07-14 @ 10:22:10
Postat av: Linda

Om Annika och Sara ska komma över så kunde ju kanske du oxå göra det? Om det är ok för dig/er? Du vet vad jag menar... ;)



Schysst att det börjar bli värsta forumet här! ;D

2008-07-14 @ 10:25:20
URL: http://bumblan.blogg.se/
Postat av: Linda

Förresten så sa väderkillen på tv4 att det skulle bli fint väder på onsdag, så vi hoppas på det.

2008-07-14 @ 10:26:41
URL: http://bumblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt ok.jag köper vin!ons e bäst för mig!

2008-07-14 @ 10:41:09
Postat av: Annika

Armen har en spricka efter att jag ramlat med cykeln (nej jag var tyvärr inte full)! Ons.. Ska det va häng hela dan? Typ sola på berget på dan och middag på kvällen? Jag har inget uppbokat så för mig går allt bra. Alla som du bjuder in är välkomna! :)

2008-07-14 @ 18:11:48
Postat av: Linda

Skulle kunna äta middag uppe hos min mormor (bor ca 10 min ifrån mig). De är inte hemma då och där finns det altan och utemöbler. Själv är jag dock superpank, så det blir typ koka soppa på en spik eller ngt... haha!

2008-07-14 @ 18:40:55
URL: http://bumblan.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kan oxå hela dan!så allt blir bra för mig.så bestäm tid så kommer jag med en box vin!

2008-07-14 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback