Helg!

Jaha, så var denna arbetsvecka över! ;) Jag trodde ju att jag slutade 16.30 idag, men så stod det 15.00 på schemat som fanns på jobbet, och jag protesterade faktiskt inte... haha!

Igår kom både Annika och Ida till Hässelby. Tillsammans med mamma tog vi oss hem till mormor och morfar (som ju är bortresta). Solade på gräsmattan och sen blev det grillad fläskfilé och halloumi och god sallad till middag. Efter att tjejerna begett sig hemåt gick mamma och jag ner till Hässelby strand och handlade lite. Sen åkte mamma hem och inte långt senare kom Fredrik. Vi hyrde "No country for old men" som vi kollade på innan vi somnade, den va rätt så bra.

Nu är det 26 dagar kvar till Grekland,10 dagar till semester och 8 dagar till löning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback