3 månader

Hej hopp!

Nu har äntligen semestern börjat. Fast arbetsdagen igår kändes som en av de längsta i mitt liv... haha!

Efter jobbet promenerade jag bort till mormor. Jag kom lite tidigt eftersom jag led så mycket av tristessen på jobbet att jag gick 45 min tidigare än jag skulle ha gjort (dock med arbetsledarens tillstånd!).



Det blev mousserande rosévin, god mat och annat vin under kvällen. Fick sällskap av Jimmy nästan ända hem.

Och inatt kom Fredrik! Stackarn ringer och messar till min mobil när jag sover och jag märker ingenting, trots att jag har volymen på. Men till slut vaknade jag. Fast jag trodde först inte på honom när han sa att han var utanför dörren. Men det var han. ;) Var så mysigt imorse... Imorrn är det faktiskt 3 månader sen vi sågs första gången, det ni! ;P

Idag har jag varit inne i stan och shoppat lite. Inte rätt väder för sånt kanske, men det är rätt svalt i butikerna. Dock är det inga stockholmare i stan, de ligger nog på nån strand och pressar. Nä i stan spatserar turisterna. Inte en jävel pratar svenska, haha. Nu har jag iaf snart köpt allt jag behöver inför Greklandsresan. Jepp, jag e ute i god tid, men det e bara för att jag längtar så mycket! Men nu är jag ju ledig, så nu kommer tiden säkert gå fort.

Efter shoppingen mötte jag upp Annika. Vi begav oss till Kungsholmen där jag bjöd henne på middag (födelsedagspresent i efterskott) på Mamas and Tapas, sjukt gott!

Imorrn blir det beachen, sen har jag lite förhoppningar på biomys på kvällen, men vi får väl se... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback