Väl Godkänd

Ah! Härligt att kunna sitta framför en dator och skriva!

Är hemma hos Cissi. Stockholms stads studievägledare gjorde inte mycket mer än att hänvisa mig till en dator. Så jag gav upp, åkte hem och gick till Cissi istället. Hittade en utbildning på Frans Schartau med sista ansökan förlängd till idag. Ringde till en av de kursansvariga, så imorrn ska jag dit och göra lite tester. Lite läskigt, men jag griper efter minsta lilla halmstrå... Utbildningen är något längre än jag egentligen tänkt mig men det ingår en massa praktik och det stod en massa bra grejer om den så jag tror att man bör ha rätt lätt att få arbete efteråt.

Kollade mailen oxå. Hade fått kommentarer på tenta3 från Nea. Hon hade nästan bara bra grejer att skriva och jag är VÄL GODKÄND på den tentan! YEY! Ska bara se till att komma igång och bli klar med tenta4 oxå... hur jag nu ska hinna det... Plus att det väl blir nån slags komplettering för seminarierna jag kommer utebli från nästa vecka. Önskar jag hade råd att ta bussen upp, hade varit kul. :)

Jaha, när kommer ni och hälsar på i min nya lya?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback