Vaken natt

Började kolla på "Transamerica" igår kväll, har velat se den ett tag. Tyvärr började den rätt sent så jag stängde av efter halva filmen för att jag behövde sova.

Sova ja... Det blev aldrig någon sömn. Jag somnade helt enkelt inte alls, låg vaken hela j-a natten. Kunde inte sluta tänka. Till slut raderade jag en hel del sms och telefonnr i mobilen för att rensa bort gammal skit, det hjälpte inte heller. Får se hur det går i skolan. Det blir väl en hel del introduktion och så idag hoppas jag, eftersom det är nya ämnen.

Dock har morgonen blivit rätt bra. Hade fått ett mail från mamma, så nu vet jag att hon lever och att hon har det bra. Hon skrev att alla kallar henne Linda, som betyder vacker, bra det. ;)

Dessutom kom äntligen mitt besked från csn! Så nu ska jag bara se till att få ut pappret så att skolan kan stämpla det, SEN kan jag få pengar! Yey! Konstigt att det inte funkar som på högskolan och universitet, har aldrig varit med om att skolan måste stämpla min studieförsäkran...

Nä, nu måste jag fortsätta piffa och dricka mycket kaffe!


Kommentarer
Postat av: Cissi

har inte blivit mkt sömn här heller.. Dumma dumma. Är sååå trött nu. Kaffe & multivitaminbrus för att försöka kickstarta min dag. Good luck my friend!

2008-01-29 @ 08:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback