Utmattad

My God, helt slut... Men det har varit en rolig dag!

Läraren var superbra. Hela dagen handlade om gruppdynamik, att lära känna varandra. Något liknande blir det på fredag oxå. Idag började det med gruppindelning och sen ut på stan för att ta reda på svaren på en massa kluriga frågor. Väldigt kul.

Sen blev det lunch. Först var vi ett ganska stort gäng som skulle äta ute, sen kom vi fram till att det skulle vara lättare att hitta bord någonstans i lunchrusningen om vi delade upp oss, så det gjorde vi. Att hitta ett ställe med lediga platser var ändå rätt svårt vid 12-tiden... jag, Petra (som påminner sjukt mycket om Tina...) och Raja gick runt ett bra tag innan vi hittade ett café som tog kort och hade lediga platser.

När vi kom tillbaka till skolan blev vi indelade i grupper igen. Nu skulle vi först skriva ner en massa saker om oss själva, sen berätta det för gruppen och sen skulle vi i gruppen berätta om varandra inför klassen. Våran lärare ställde så mycket knasiga frågor (om tapeter, köttfärs och italienare... haha) så vi hann inte med alla grupperna. Ska fortsätta med det på fredag. Men jag tror faktiskt jag kan namnen på i stort sett alla som blev presenterade idag, så det funkar!


Funderar på om jag ska lägga mig på sängen och kolla på "Juno", har velat se den sen jag såg trailern. Får se om jag orkar... tv:n känns iaf inte särskilt lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback