Terrorpromenad

Ja just det... skulle ju berätta om min promenad. Igår kväll gick jag en promenad, dels för att jag behövde det och dels för att jag tänkte att det skulle vara lättare att sova sen.

När jag gått nästan hela den tänkta sträckan tyckte jag att det blev för kort, så jag bestämde mig för att gå ner till vattnet och gå den vägen. Ja och det var ju en JÄTTEBRA idé! INTE! Det var ju kolsvart ute!

Blev arg på mig själv för att jag blev rädd, fast samtidigt är det ju bra att man är på sin vakt IFALL det skulle hända något. Sen blev jag ännu mera arg för man ska behöva vara beredd på något. J-a skit.

Men jag ser fram emot  våren och sommaren då man kan hälla upp kaffe i en termos och går ner och sätta sig på berget här utanför vid vattnet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback