Sentimental

Verkar vara en sentimental dag idag... Eller så var det saker jag läste när jag kollade runt här på nätet. Jag lägger alltid för mycket vikt i saker och ting, ska vara så j-a poetisk jämt. Jävligt störande... Dessutom är jag trött, då blir det ju ännu värre...

Har fortfarande inte hört något från Makt och kön, är man godkänd? Har de skickat info till csn? Vore skönt om det började hända lite på den fronten.

Hmm... vet inte vad jag ska göra idag. Blir väl kanske att jag träffar Cissi en stund, hon är ju oxå ledig. Sen ska jag väl leta efter hållarna till min spegel så att jag kan få upp den på väggen snart. Måste posta paketet till ComHem oxå. Ja just det, jag missade ju One Tree Hill igår så det måste jag ju försöka pricka in idag, I'm a sucker, yes I am...

Planer för veckan:

Idag - Inga särskilda

Tisdag - Skola 9-16

Onsdag - Skola 9-16

Torsdag - Skola 9-16, eventuellt sovmorgon till 13...

Fredag - Inga särskilda, kan ev dyka upp någon uppgift från skolan (hoppas inte).

Lördag - Hjälpa Sara flytta

Söndag - Inga särskilda än så länge.

Skön vecka!



Kommentarer
Postat av: Annika

Kanske en date på fredag? Jag slutar tolv. Har nog inget att göra sen, beroende på hur packandet går idag och imorn.. Vad sägs? Kram

2008-01-30 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback