Sega chokladmuffins

Efter skolan idag blev det lite shopping. Jag valde en enkel t-shirt ur Against AIDS-kollektionen. Blev till och med en herr-t-shirt, stor och mysig. Känns bra att shoppa för en god sak. ;) Sen blev det en väska från Gina oxå. Den var lite glansigare än jag tänkte mig, men färgen och storleken var så bra, och priset.

   

Mötte upp Cissi i stan. Tillsammans hade vi en hel del ärenden att uträtta, och det blir ju roligare om man är två! Fick sällskap nästan ända hem.

Har bakat mina populära sega chokladmuffins nu ikväll. Äggen höll på att bli gamla, så det var lika bra. Nu ska jag bara hitta någon att mata med dem! ;P

Ett av kvällens projekt gick helt åt helvete. Jag får gå upp tidigt imorrn och åka till Vällingby och fixa mer... Jobbigt... Men jag ska ändå ringa till mammas jobb och kolla om rikskupongerna har kommit så jag ska ändå dit. Men jag blev ändå irriterad när det inte gick som jag tänkt mig...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Äntligen är jag back online! Trevlig start på min morgon med lite blogg-uppdateringar hos bumblan & en kaffe i handen.

Ses ikväll! Film & dipp it is - mysigt värre!
puss

2008-02-01 @ 08:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback