Kläder

Ujujuj... borde väl gå och lägga mig snart. Kollar på en film just nu, "Shopgirl". Clare Danes och Steve Martin har en kärleksrelation i filmen, funkar inte riktigt för mig, men men. Den är helt ok.

Mötte upp Sara i Skärholmen under dagen. Jag shoppade två skåp till badrummet på Bolagret, sen fick vi gå runt och släpa på dem resten av dagen... haha... Efter mer shopping och mat åkte vi hem till Sara.

I Saras lägenhet var det ett smärre kaos... Hon flyttar ju nästa helg. Vi gick igenom alla hennes kläder jag är imponerad över hur mycket hon lyckades slänga, fyra hela sopsäckar! Själv åkte jag hem vid 22 med en stor kasse med kläder. ;)

Fick ett oväntat meddelande under dagen, det var ledsamt, men man måste följa sitt hjärta...

Jag finns här.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack sötis. Så skönt att jag har alla kompiar. Ögonen gör ont. Kram

2008-01-28 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback