It's all about the attitude

Fick sluta en timme tidigare än väntat idag. Väldigt skönt, annars hade jag fortfarande suttit på t-banan nu. Hade föreläsning idag med en väldigt rolig kvinna som hette Maggan. Föreläsningen handlade om mötets betydelse och hur viktigt det är att vi alltid har en positiv attityd inför möten med andra människor. Visst kan man försöka fejka en positiv attityd, men "vi läcker som såll" sa Maggan. ;) Det var iaf väldigt intressant.

En dålig sak med min nya skola är toaletterna. Det finns inte särskilt många av dem och de känns väl inte så superfräscha... Men men, man får väl vänja sig.

Nu måste jag försöka komma vidare med "Kunskapens kön". Csn skickade mail om att Genusvetenskapen måste meddela dem att jag klarat den kursen innan jag kan få pengar. Så nu har jag satt upp en deadline på uppgiften. Den ska vara klar senast torsdag. Imorrn är det ju heldag i skolan så då får jag väl inget gjort, men på torsdag har vi ju inget. Men som sagt, ska göra så mycket jag hinner och orkar nu, har fortfarande migrän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback