Fast

Hmm... Lätt att bli sittande vid datorn utan att göra något vettigt. Måste se till att få klart sista Makt och kön-uppgiften, läsa ut "Kunskapens kön" och svara på frågorna.

Jag var inne på H&M.com och beställde lite saker, har ju konto där, väldigt bra men kanske lite farligt... ;) Dessutom har jag fört över lite ny musik till mobilen, måste ju kunna lyssna på musik när man ska sitta och åka fram och tillbaka till stan minst 4-5 gånger i veckan.

Tilda tycker det är rätt trist när jag bara sitter här hela tiden, så jag ska logga ut och stänga av nu. Sängdags om en stund. Börjar inte förrän 13.00 imorrn.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet väl att även Ellos och LaRedoute har konton. Jag är kund hos alla! Väldigt smart. Vi får hitta en ledig dag så kan jag komma över till dig! back to the hoods lixom. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback