Elephant

För er som inte har sett filmen Elephant så går den på tv ikväll, svt 2 klockan 22.25. Jag tyckte väldigt mycket om den. Gillar du mer action eller komedi så är den kanske inte något för dig. Men som sagt, jag gillade den. Se den!

Elephant

Handling: Gus Van Sants Elephant är berättelsen om en till synes helt vanlig dag i några amerikanska high school-elevers liv. Vi får följa dessa elever under denna dag, fylld av lektioner, fotboll, skvaller och det sociala livet på skolan. Varje elev vi möter upplever high school på olika sätt; stimulerande, vänskaplig, traumatisk, ensam, hård. En helt vanlig dag, som kommer att sluta på ett allt annat än vanligt sätt. Informationen kopierad från disc shop.se! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Den handlar väl om Columbine? Gör den inte det? Jag jobbar ikväll så jag missar den tyvärr. Eller jag kommer hem vid 22,50...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback