Äntligen fredag

Underbart med helg!

Idag fortsatte vi med gruppdynamiken. Hade en väldigt lärorik övning om förutfattade meningar... gjorde kanske bort mig en aning, haha!

Petra och jag lunchade på Därmedpasta, canneloni med ricotta och spenat, så himla gott! Får dock sluta med lyxluncherna, har faktiskt egentigen inte råd med sånt. Fast nästa vecka ska jag få hämta ut mammas rikskuponger på hennes jobb, nice. Ska dock dela med mig till lillebror, men runt 300 får jag iaf.

Fick mail om böcker som bör köpas i nästa vecka. Hua... Som tur är får vi köpa de flesta via skolan, det blir billigare.

Imorrn ska jag städa och betala räkningar. Måste se till att röra lite på mig oxå. Hoppas Cissi och jag kan köpa gymkort snart, jag som var så duktig i Umeå...


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, ja vi får faktiskt ta & styra upp det där snart! Njut kvällen!

2008-01-25 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback