Tvättstugeidioti

Fan vad trött man blir på folk ibland! Varför tvätta om du aldrig nånsin tänker hämta tvätten igen?! När jag kom till tvättstugan loggade jag in och det stod att jag skulle ha maskinerna 3+4, men när jag gick dit såg jag att de var ju fulla med tvätt. Jag blev helt förvirrad och tänkte först gå hem igen. Men sen tänkte jag att jag har fan släpat tvätten hela vägen dit och då tänker jag ju inte släpa den hem igen otvättad! Frågade en man där om det var hans tvätt men då sa han att den hade varit där länge och att jag kunde ta ut den. Skabbigt! Jag tycker verkligen inte om att gräva i andra människors tvätt, oavsett om den är tvättad eller inte. De här kläderna luktade unket så jag kan tänka mig att de har legat i maskinerna mer än en dag... Illa.

Men nu är det bara nån timma kvar tills jag e klar med tvättstugan för den här gången, tog ju bara det viktigaste iofs. Håller på och städar här hemma. Carro och Viktor kommer troligtvis imorrn, om allt går som planerat. ;) Viktor har aldrig varit i Stockholm, jag trodde knappt att såna människor fanns, haha! ;P

Planen är väl att vi ska gå ut imorrn, så känner mina vänner för att hänga med är det bara att göra det. Vet ni förresten något bra och billigt ställe? Jag e sämst på krogar... Funderade ett tag på om man skulle handla på systemet och vara här istället, men om ingen annan orkar ta sig hit blir det ju lite trist... Bara vi tre lixom. Men men, det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback