Tjock

Godmorgon! Aahhh, det är så skönt att kunna sova hur länge som helst, utan en klocka som ringer och väcker en. Det är jättefint väder ute. Blir eventuellt en promenad till Vällingby, eller om jag tar t-banan... Haha, får se hur dags jag är redo.

Känner mig lite tjock i halsen idag, eller ja... alltså jag känner mig väl alltid tjock på flera ställen, men idag är det även i halsen... Vill inte bli sjuk...

Måste ringa Carro sen oxå. Hon kommer eventuellt ner redan imorrn! Hoppas hon lyckats hitta nån billig biljett.

Jag skulle behöva köpa ett överkast till min säng. Ikea är väl billigast? Men orka... Ibland önskar man att man hade bil och körkort.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag säger bara en sak: Ellos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback